12 September, 2015

Attractions to Bangkok 2016

Alahai, bestnya tengok kawan-kawan balik bercuti dari Bangkok. Katanya, Bangkok syurga shopping yang masih mengekalkan adat dan budaya Siam Thai dan masih lagi mengekalkan bangunan-bangunan bersejarah di bandaraya Bangkok.

Dan katanya lagi, kat sana ada jual buah-buahan kaca yang boleh dimakan macam tu je. 



Sebenarnya, Melati suka sangat ngan Tanah Gajah Putih ni, sebab makanannya yang lazat, enak-enak dan eksotik (pelik-pelik) selain kesungguhan, kesopanan dan keramahan mereka melayan pelancong dan bermacam-macam lagilah yang best tentang Thailand ni. 

Hanya orang yang pernah ke sana sahaja yang tahu apa yang best sangat pasal bumi Gajah Putih dan orang Thai ni. 

Yang itu, nanti kita cerita lain. 




Meh sini, Melati nak ceritakan sal trip superb to Bangkok. 

Next year, selain trip to Pattaya yang Melati dop beria-ria bercerita tu, Shaklee ada tawarkan trip superb to Bangkok sebagai reward kepada Shaklee Independent Distributor (SID). Bunyiknya macam best, kan?

Actually memang best.

Tapi kan, biasalah orang bila dengar je produk MLM, memang akan adalah bunyi-bunyi yang macam ni... 



"Ala... aku pun boleh pergi sendiri, bukan mahal pun"
"Sah-sah kena kejar target, kan? Malas laa nak layan"
"Shaklee bukannya produk yang senang nak jual"

Itu yang Melati dengar bila Melati nak buka mulut bercerita sal trip superb to Bangkok yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Tapi, biarlah. Diorang tak mau. Tak apalah. Melati nak jadi seperti Petani dengan benih-benihnya.


Inilah first time Melati dapat tawaran sebegini. Rasa teruja sangat. 

Macam ni, trip best ini adalah dipelawa kepada sesiapa yang berminat untuk berkongsi kebaikan Shaklee untuk menjadikan komuniti sekeliling kita ni sihat tubuh badan, berjaya dalam pengurusan kewangan dan membina sahsiah diri yang lebih baik. 

Sahsiah diri yang lebih baik tu macam pertingkatkan amalan kerohanian, menjadi orang suka membantu orang lain dan sebagainya. Inilah dia reward  bagi sesiapa yang ada ciri-ciri sedemikian. 


Be A STAR in our upcoming Star Asia Trip 2016


Ini adalah trip yang julung-julung kali Shaklee tawarkan kepada pengedar Shaklee bermula pada Sept 2015 - April 2016. Sebelum ini tawaran melancong ni hanya rank yang lebih tinggi dari senior supervisor.

Ada 4 perkara yang Shaklee akan berikan kepada supervisor yang dapat ikut trip eksklusif ni, antaranya: 

  • Percuma tiket penerbangan
  • Percuma hotel penginapan yang eksklusif
  • Percuma makan dan minum
  • Duit shopping lebih kurang RM6000 (itu bonus 4 bulan sebagai supervisor)

Nak tak? Dengan menjadikan diri kita sihat dalaman dan luaran, ditambah pula kita seronok membantu orang untuk menjadikan mereka sihat dan berjaya. Inilah diantara ganjaran dunia yang kita dapat. 

Pahala di akhirat inshaa Allah berbukit-bukit. Membantu orang tu kan satu ibadah yang amat diredhai dan diberkati Allah. 

Dengan keadaan ekonomi yang merosot ni, Melati rasa macam bertuah sangat sebab ditawarkan tawaran pakej pelancongan sebegini. 

Alhamdullillah. Melancong percuma dan semua expenses ditanggung beres. Hanya bawak badan je.


Selama ni pun, memang Shaklee ada menaja banyak percutian dan umrah percuma yang bermula dari tahun 1998 lagi. Shaklee never stop dan never skip dalam bab-bab macam ni.

Setiap tahun pasti ada. Bagi tahun 2015 ni, mereka yang sudah bekerja keras untuk membantu mempertingkatkan ekonomi keluarga dan membantu orang lain untuk lebih sihat dan berjaya akan dibawa terbang ke Itali pada bulan November ini. 

Tahun depan, ke Orlando, USA pulak. Wow, bestnya! 


Shaklee telah pun memperuntukkan sejumlah wang yang besar untuk semua trip superb VVIP percuma sebegini. Memang berbaloi sungguh, kan?

Meh layan video sat.




Macamana nak ke sana?

Antara kriterianya: 

1. Anda adalah ahli Shaklee

2. Anda telah pun memegang pangkat supervisor pada Disember 2015
3. Anda mesti kekal momentum sebagai supervisor secara efektif selama 4 bulan.

Then cukup syarat-syarat tu, boleh la kita terbang beramai-ramai ke Bangkok. Yahooo... jom kita.



Gambar hitam putih ni sebab Melati nak ada rakan partner yang sama-sama nak bantu masyarakat di luar sana menjadi sihat dan berjaya, untuk kita sama-sama terbang gembira ke Bangkok


Jom bersama Melati berganding bahu saling membantu membina hidup yang bahagia


Peluang Jana Income Online

WhatsApp Melati 011-2083 1086


No comments: