05 June, 2018

#7 Soalan yang Biasa Sangat Ditanya Kalau Nak Jadi Team Hijau Daun SHAKLEE

3 Jun 2018
Presint 17, Putrajaya

Assalamualaikum uols,

Ramai yang bertanyakan macamana nak membeli Shaklee dengan harga ahli. Etika meniaga Shaklee, kami tidak dibenarkan untuk menjual Shaklee dengan harga ahli. Nak harga ahli, perlulah mendaftar sebagai ahli Shaklee, barulah dapat macam-macam kelebihan apabila bergelar ahli. Persoalannya, bagaimanakah? 

Jadi, Mawar Melati akan kongsikan beberapa jawapan, berdasarkan soalan yang kerap diajukan kepada team Shaklee. Semoga ia dapat membantu...

Soalan : Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?

Jawapan : Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM68.90 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM700-RM900) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi Mawar Melati (Mawar Melati akan uruskan urusan pendaftaran) atau anda boleh juga pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar sebagai ahli dengan menggunakan ID Mawar Melati 1183675 sebagai sponsor/upline.

Soalan : Yuran keahlian Shaklee

Jawapan : Pendaftaran ialah RM68.90 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10.60 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda. Jumlahnya ialah RM79.50 (SM) & RM90.10 (SS) (*jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch). Kadar postage untuk SM = RM10.60, postage untuk SS = RM21.20

Soalan : Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee?

Jawapan : Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma nak makan sendiri, anda boleh share ID anda dengan saudara-mara atau kawan-kawan. Dia orang pun boleh menikmati penjimatan dengan menggunakan ID anda. Anda juga tak perlu risau nak maintain-maintain atau buat minimum purchase setiap bulan

Soalan : Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Jawapan : Benar, anda tak perlu maintain point atau tak perlu ada pembelian.

Soalan : Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Jawapan : Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID Mawar Melati : 1183675 sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan Mawar Melati (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee sendiri.

Soalan : Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?

Jawapan : Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli (penjimatan sehingga 20%). Setiap pembelian, anda akan diberi points sekiranya mencapai points tertentu, yang ditukar kepada cash setiap bulan. Dengan menjadi ahli di bawah team WAHMillionaire (menggunakan ID Mawar Melati : 1183675 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami. Anda berpeluang mendapat CASH, CAR BONUS, PERCUTIAN 5 STAR, tajaan sepenuhnya oleh Shaklee dan Umrah untuk yang beragama Islam dan sebenarnya banyak lagi tambah nilai dalam pembangunan sahsiah diri.

Selain itu, team WAHMillionaire akan bantu membina blog, page facebook dan perkongsian lain untuk kita bersama-sama memajukan diri dan jadi sebahagian daripada team untuk menjadikan semua orang mendapat hidup yang sihat dan berkualiti.  


Soalan : Bolehkah saya membuat pembelian sendiri secara online?

Jawapan : Boleh. Semenjak Shaklee memperkenalkan sistem online, semua ahli boleh membuat pembelian sendiri secara online. Setiap pembelian menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logo Master atau Visa.

Orait, sekiranya anda masih punya persoalan yang belum terjawab, boleh je hubungi Mawar Melati di 011-2083 1086.


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? 
Untuk mengetahui harga produk Shaklee, sila klik, PENGEDAR SAH SHAKLEE  1183675
011-2083 1086 (sms, whatsapp, call)
mawarjelly[at]gmaildotcom
Vivix Shaklee Putrajaya (FB Page)
Vivix Shaklee Putrajaya (IG)

ATAU

INGIN MENDAFTARKAN DIRI SEBAGAI AHLI UNTUK MENDAPATKAN HARGA DISKAUN YANG LEBIH BANYAK SEHINGGA 20% DAN POINT BELIAN YANG DITUKAR DENGAN TUNAI RM, SILA IKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI.

ATAU

"Modal serendah RM79.50 (SM) / RM90.10 (SS)
Baca di sini untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP"

No comments: