06 June, 2018

#9 Langkah Mendaftar Sebagai Ahli SHAKLEE, Hanya Online Je...

3hb Jun 2018 
Presint 17, Putrajaya

Assalamualaikum uols, 
Kita join Shaklee pada tahun Februari 2015. Asal nak beli Shaklee tu, sebab nak kulit putih. Walaupun masa tu, berlambak-lambak produk putih memutih, bertimbun kaedah bleaching kat luar sana, kita terasa nak try guna SHAKLEE. Sebab kita memang tergoda sesangatlah dengan testimoni dan janji-janji SHAKLEE. 

Masa tu kita diberi pilihan. Biasalah hidup ni sentiasa kena buat pilihan. Kita pun timbang-timbanglah, kalau beli tanpa harga ahli, memang mahal, kalau beli dengan harga ahli, Wow, bukan setakat dapat barang dengan harga murah berganda-ganda malah dapat point yang akan dibayar dengan CASH pada setiap pertengahan bulan... 15HB. Best kot.!!! Tengah-tengah bulan, duit gaji pun tinggal dua tiga hinggit je pun, apabila ditambah ngan duit bonus CASH Shaklee, bolehlaa survive sampai 25HB. hik3. 

Masa tu, kita kena mendaftar melalui pengedar sah shaklee yang sedia ada. Apabila kita dah buat transaksi, barulah pengedar Shaklee tu akan daftarkan keahlian kita. Tapi, itu dulu punya ceritanya...

Sekarang ….

Anda dah boleh mendaftar sendiri dah pun, tanpa perlu membuat transaksi kepada mana-mana Pengedar Shaklee. Best kan? Wow!!! Tapi untuk mendaftar sendiri, apa yang diperlukan, ialah KAD DEBIT atau KREDIT yang ada logo Visa atau MasterCard. Senangnya!!!

gambar dari makalecim

Langkah-Langkah Mudah Untuk Daftarkan Diri Sebagai Ahli Shaklee Secara Online



Langkah #1:

Bukak New Tab, dan Taip “www.shaklee.com.my” (← boleh klik link ini dan open in new tab). Selepas klik, anda akan nampak satu website baru, iaitu website HOME | SHAKLEE MALAYSIA. Dah masuk laman web Shaklee, sila klik button “SERTAI HARI INI” (seperti gambar di bawah ↓) atau “JOIN NOW “





Langkah #2:
Isikan maklumat yang diperlukan dan selepas selesai, tick pada "I consent to Shaklee assigning me a sponsor", kemudian klik butang warna hijau “Join Now“

Langkah #3:
Selepas itu, window (tetingkap) baru akan muncul secara automatik seperti di bawah muncul selepas butang “Join Now” ditekan. Pastikan nama sebenar anda muncul pada bahagian yang ditunjukkan oleh anak panah (rujuk gambar di bawah)



Langkah #4:
Untuk membuat pembelian member kit, klik “SETUJU” dan tekan butang “SETERUSNYA“. (rujuk gambar di bawah ↓). Langkah ini sangat penting, bagi memastikan keahlian anda dapat diaktifkan, dan ia memudahkan anda menikmati penjimatan dan keistimewaan harga ahli.



Langkah #5:
Pastikan anda memilih “Starter Kit Set” dengan bahasa penggunaan yang betul. Terdapat dua pilihan bahasa, BM, CHI, EN. Jika anda membuat pembelian produk, boleh klik terus produk yang anda inginkan. Beli banyak, lagi jimat banyak. Bagi yang ingin mendapatkan keahlian Shaklee secara Percuma, tak perlu beli member kit ini, sebab anda akan diberi member kit secara Percuma.  Pilihan untuk member kit akan muncul sebelum payment dibuat. 



Langkah #6:
Pastikan anda klik "Add to Shopping Cart", kemudian klik pada "Go For Payment"


Langkah #7:
Sekiranya anda ada produk yang ingin ditambah atau dibeli, sila klik "Continue to Order", tetapi jika tiada, klik "Submit". Amaun yang perlu dibayar adalah RM75.00 dan FREE Delivery


Langkah #8:
Bagi meneruskan pembayaran, sila tick "Online Credit Card/ Debit Card", kemudian klik "Confirm your payment method"



Langkah #9
Klik butang “Add New Card“ dan isikan maklumat kad kredit atau kad debit pada ruang yang disediakan. Segala maklumat yang anda isi adalah selamat. Kemudian pilih "Please Confirm Payment Info". Setelah semuanya selesai, anda akan menerima sebuah resit yang menunjukkan produk yang telah anda beli. Ia akan dihantar melalui email yang anda daftarkan pada awal-awal tadi.


Untuk semakan, anda boleh klik pada button “Shopping” dan klik pada “Historical Order“.


Orite, dah selesai!!!... Mudah je kan. Selamat Datang ke Dunia Beli Belah Shaklee.... Jadi, anda sudah faham cara mendaftar sendiri, kan. Sekiranya anda masih memerlukan Mawar Melati membantu anda dalam membuat pendaftaran, anda boleh hubungi kita di 011.2083 1086


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, memerlukan konsultasi dan urusan pembelian produk, boleh je wasap atau call kita yer... 011-2083 1086. Insha allah, sedaya mungkin, kita cuba membantu yer.

BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? 
Untuk mengetahui harga produk Shaklee, sila klik, PENGEDAR SAH SHAKLEE  1183675
011-2083 1086 (sms, whatsapp, call)
mawarjelly[at]gmaildotcom
Vivix Shaklee Putrajaya (FB Page)
Vivix Shaklee Putrajaya (IG)

ATAU

INGIN TAHU TENTANG KEAHLIAN, BOLEH BACA DI SINI

ATAU

"Modal serendah RM79.50 (SM) / RM90.10 (SS)
Baca di sini untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP"

No comments: